VIRKSOMHEDSPROFILER

Om Erhverv Lystrup

Lystrup er en by i løbende udvikling og byder på mange muligheder for både erhverv og beboere. For at sikre den fortsatte udvikling af byens erhvervsliv blev Lystrup Erhvervsforening stiftet, senere omdøbt til Erhverv Lystrup. De seneste år har foreningen arbejdet for at gøre byen endnu mere attraktiv for både erhvervsdrivende og beboere; bl.a. i samarbejde med Fællesrådet og øvrige foreninger og organisationer i Lystrup. Der samarbejdes bl.a. om arrangementer, men også om at forbedre de økonomiske og politiske vilkår for byens virksomheder ved planlægning af trafik, miljø og udstykninger. m.v.

Erhverv Lystrups aktiviteter
Erhverv Lystrup har afviklet en lang række aktiviteter for byens borgere, men fokuserer nu primært på virksomhedsarrangementer. Erhverv Lystrup afholder fx foredrag, virksomhedsbesøg og studieture, og der lægges naturligvis vægt på arrangementer med både fagligt og socialt indhold.

Gennem et godt samarbejde mellem Lokalavisen og Erhverv Lystrup kan foreningen tilbyde 50 % rabat på annoncering i Lokalavisen og Erhvervsavisen. Hvert forår og efterår udkommer Lokalavisen med et erhverstema med fokus på Lystrups erhvervsliv.

Erhverv Lystrup har sin egen hjemmeside, hvor medlemsvirksomhederne oprettes med en virksomhedsprofil. Her findes oplysninger om andre medlemsvirksomheder og deres tilbud til medlemmer af Erhverv Lystrup. Alle arrangementer annonceres på hjemmesiden og tilmelding sker via hjemmesiden.

Endelig arbejder Erhverv Lystrup på at yde assistance til virksomheder der ønsker at trække på andre medlemmers erfaringer og få praktisk hjælp omkring erhvervslokaler, kontorfælleskab, finansieringsforhold, IT-opgaver, markedsføring, regnskabs- og juridisk assistance m.v.

Medlemsfordele
Der er mange gode grunde til at blive medlem af Erhverv Lystrup og der bliver løbende flere. Det årlige kontingent er kun kr. 1.000,- ekskl. moms, og for det beløb får virksomheden bl.a.

•       Du får et stort netværk i lokalområdet
•       Du får et netværk sammen med Risskov Erhvervsforening og Erhverv 8541
•       Du udvikler din forretning
•       Du udvider dit kontaktnet
•       Du deltager i medlemsaktiviteter
•       Du får præsenteret din virksomhed på hjemmesiden
•       Du får stor rabat på annoncering i Lokalavisen
•       Du indbydes til at give tilbud i netværk
•       Du får indflydelse på erhvervsduviklingen i Lystrup
•       Medlemsskab koster kun 1.000 kroner pr. år

Hvordan melder man sig ind?
Indmeldelse kan ske ved at klikke på nedenstående link, eller ved henvendelse til et af Erhverv Lystrups bestyrelsesmedlemmer.

Klik her for indmeldelsesformular

Mail til webmaster