VIRKSOMHEDSPROFILER

Netværksmøde og oplæg om Kundeanbefalinger & Branding

Erhverv Lystrup indbyder til netværksmøde og et spændende oplæg ”Boost dine kunders anbefalinger gennem branding”. Som opfølgning på forårets oplæg om værdier, vil Susanne Nielsen fra Marketing Extended fortælle mere om, hvordan vi kan booste vores kunders anbefalinger ved hjælp af kunderejser og serviceløfter.

18.00   Velkomst og sandwich

18.15  Vi skal netværke

19.00  Boost dine kunders anbefalinger gennem branding.
            Fra touchpoints til kundeoplevelser.

20.00  Afslutning

Boost dine kunders anbefalinger gennem branding
Digitaliseringen har ændret forbrugeradfærden, og forbrugerforventningerne er højere end nogensinde før. Kender du dine touchpoints med kunderne? Ved du, hvad dine kunders pain er? Har du skabt målbare serviceløfter? Susanne Nielsen fra Marketing Extended viser cases og giver dig konkrete råd til at afdække dine touchpoints på tværs af afdelinger, og styrke dine kundeoplevelser for at booste dine kunders anbefalinger, og dermed dit salg.

Nike Og Roed

Susanne Nielsen er indehaver af Marketing Extended og hun hjælper iværksættere, vækstvirksomheder, virksomhedsejere og ledere af mindre og mellemstore virksomheder med at anvende branding til at opnå en konkurrencefordel på markedet.

”Min passion for at skabe overbevisende og genkendelige brands er den drivende kraft bag mit konsulentbureau Marketing Extended, hvor målrettethed og det personlige engagement er mine største kendetegn".

280 Profil 0067 (1)